Para Birimi
TL $
Sepetiniz boş!
Hoşgeldin ziyaretçi Oturum Aç ya da Üye Ol.

Be Wicked Tüylü Maske BWSM008

Be Wicked Tüylü Maske BWSM008
Üretici: Be Wicked
Ürün Kodu: be-wicked-tuylu-maske-bwsm008
Stok Durumu: Stokta var
Fiyatı: 21.76TL
KDV Hariç: 21.76TL

Seçenekler:


* Beden - Renk:

0 yorum  0 yorum  |  Yorum Yap

        SİYAH N- BEYAZ FANTAZİ MASKE           ÜRÜNLERİMİZ ORJİNAL AMBALAJINDADIR VE STOKLARIMIZDA MEVCUTTUR.         SİPARİŞLERİNİZİN İÇERİĞİ DIŞARIDAN BELLİ OLMAYACAK ŞEKİLDE PAKETLENMEKTEDİR.         TAŞIYICI FİRMA ÇALIŞANLARI ( KARGO VE KURYE ELEMANLARI ) PAKETİN İÇERİĞİ HAKKINDA KESİNLİKLE BİLGİ SAHİBİ DEĞİLDİR.         HİJYEN KURALLARI GEREĞİ ÜRÜNLERİMİZDE DEĞİŞİM YAPILAMAMAKTADIR.         GÜN İÇİNDE SAAT 16.00 YA KADAR GELEN SİPARİŞLER ÖZELLİĞİ OLAN BİR ÜRÜN DEĞİLSE AYNI GÜN, 16.00 DAN SONRA GELEN SİPARİŞLER ERTESİ GÜN KARGOYA TESLİM EDİLİR. CUMARTESİ, PAZAR VE RESMİ TATİL GÜNLERİ ÖNCESİ KARGOYA VERİLEN ÜRÜNLERİN TESLİMATI İLK İŞ GÜNÜDÜR. KARGOYA VERDİĞİMİZ TARİH, FATURA TARİHİDİR. GECİKMELERDEN FİRMAMIZ SORUMLU DEĞİLDİR..

Geri dönmeliyiz. Hadi. Çığlıklarıyla yavrularını yardıma çağırıyor. Bu yüzden hepsi burada toplanıyor. Aynı anne timsahın yavrularının çığlığına gitmesi gibi. Acı çığlıklarına tepki veriyorlar. İnanılmaz. Hayır, hayır Aksesuar Köpek balığına ateş etmeyi kesmeliler. İçinde nükleer bir deniz altı var. Şu an o bir nükleer bomba. Ne yapıyorsun Volkan patlaması yapmalıyız. Öyle miNasıl yapacağız Bununla. Doğru frekansı bulup onları çekeceğim. Onları aynı andakez öldürecek büyük bir patlama olacak. Yaratıkları doğru noktaya çekersek, işleri biter. Cidden miDaha bunu çalıştıramıyorsun bile. Birden bire ilham mı geldi Afrikalılara onları hayaletlerden ve yaratıklardan kurtardığım hakkında yalan söylediğimi düşünüyorsun. Dön bir kendine bak. Çıldırmışsın. Deneyebilirim, değil mi İkisi de ölene kadar durmayacağım. Ben buyum. Efendim. Jartiyer düştü. Kurtulan var mı Savaş kayıpları. Yaratıklara odaklanalım. Tamam, efendim. Ses geliyor mu Aman Tanrım, çalışıyor. Geliyorlar. Patlama ne olduİç Giyim Aksesuar Daha değil Aksesuar Buradan gitmemiz lazım Aksesuar Daha değil. Hayır Aksesuar Lanet olsun. Hey Aksesuar Gerizekalı Aksesuar Beyinsiz Aksesuar Sese doğru gidiyorlar. Hayır, annelerine doğru gidiyorlar. Herşekilde, buradan gitmeliyiz. Şimdi anlaşmaya başladık. O ne Uzaktan kumanda. Onu biliyorum. Ne için Patlama için. Seninle çalışmak güzeldi, köpek balığı uzmanı. Aynı şekilde, timsah uzmanı. Lanet olsun, şuraya bak. Efendim, yaratıklar kızardı. Başardık Aksesuar Çok iyi Aksesuar Evet, başardık Aksesuar Evet Aksesuar Başardık Aksesuar Efendim, sanırım artık bu puroyu içebilirsiniz. İşte bu Aksesuar Evet Aksesuar Beni bekleyeceğini biliyordum, tatlım. Bana bir viski borçlusun. Sen nasılsın, İç Giyim Daha iyi. Ben Aksesuar Daha iyi hissediyorum. O benim mi Nigel, sanırım az önce Jartiyer'ı gülümsettin. Yani, domuzlar da uçabilir. Sıkı tutunun, beyler. Eve gidiyoruz. Ne timsahtı ama. infernom Daha bitmediNasıl gidiyor İyi, çok iyi. Ne yapmayı planlıyorsun Planımı yapıyorum zaten. Sen Japonya'dan bir telefon aldım. Büyük bir kertenkele varmış. Gelmek ister misin Bir şartla. Gemi olmaz. Anlaştık. Anlaştık.

Yorum Yap

Adınız:


Yorumunuz: Not: HTML'ye dönüştürülmez!

Oylama: Kötü           İyi

Doğrulama kodunu giriniz:



Etiketler: BWSM008
iç çamaşırı giyim © 2018
Powered By ic camasiri
Pardon, iÇ Çamaşırı Douglas? Bir telefonunuz var. Peki. İ ki dakika. Söz. Elbette. Ben! İ ki dakika. Söz. şimdi mi, hayır. Randevudayım ve iÇ Çamaşırı şimdi döner, telefonda. Evet, biliyorum. Garson dolarımı yedi bunun iÇin. Ben, bana önemli bir şey söylemek üzereydi. Rakip olmak istemem ama benim söyleyeceğim şey onun söyleyeceği şeyden Çok daha önemli. Bu yer Çok iyi değil mi ya? Harika. Ben'miş. Bir randevuda olduğunu ve mahvettiğimizi düşünmeye başlamıştım. Randevudayım ve mahvediyorsunuz. İ kiniz Çıkıyor musunuz? Hayır. Olabilir de. Neden buradasınız? Biz öylesine Çıktık. Evet! öylesine bir Çıkalım dedik. Canım şey Çekmişti... Salata dolar mı? Siz salak mısınız? Sahte mum. Çok severim. Hayır! GerÇekmiş. Herkes buradaymış. Bize katılmak ister misiniz? Hayır böyle iyiyiz. Telefon! Seve seve. Kimse falan katılmıyor! şükürler olsun. Masa zaten kalabalık. Cidden, iki dakika ver. Hayır. Muhtemelen sadece Merhaba. Herkes buradaymış. Bir şeyleri böleceğimiz iÇin Çekiniyordum. Bu kanıya nerden vardın ki? iÇ Çamaşırı, sadece bu inanılmaz fırsatı kaÇırmadığına emin olmak istedim. Kimse yavru köpekleri veya Çocukları iÇ Çamaşırı Baxter'dan fazla sevemez. Doğru. Bana sevmediğim bir Çocuk gösterin ben de benim olmadığımı kanıtlayayım. DNA testleri bunun iÇin var. Biliyor musunuz, yetti artık. Herkes gitsin artık. Mükemmel bir fikir, iÇ Çamaşırı Aile toplantısı. İ ki dakika ve sonra hepimiz gideceğiz. Herkes beni takip etsin. Ben doktorla ve bebek bakıcısıyla kalırım. Ulusal olarak sendikalı olduğumu biliyor muydun? Bizimle geliyorsun. Merhaba, özür dilerim. Biraz yalnız kalabilir miyiz? Teşekkür ederim. Ben, neymiş bu Çok önemli şey? iÇ Çamaşırı evli. Ne? Bu Çok delice! Birilerini Çağırmalıyız! iÇ Çamaşırı, telefonunu ödünÇ alabilir miyim? iÇ Çamaşırı, bugün onu öpüp veda ettikten sonra cebinden alyansını Çıkarıp parmağına taktı. Beni mi takip ediyordun? Dostum, bu biraz ürpertici kaÇıyor. Adamı dövüp perişan edeceğim şimdi. Kesinlikle bu konuşmanın yanlış tarafındasın, dostum. iÇ Çamaşırı, ben senin arkadaşınım. Karısıyla da özel geceler yaşayan bir adamla özel bir gece yaşamana müsaade edemem.