Para Birimi
TL $
Sepetiniz boş!
Hoşgeldin ziyaretçi Oturum Aç ya da Üye Ol.

Body

Body, Body Ürünleri, Body Satın Al, Bayan Body Fiyatları

 

Çok kibarsınız. Sessiz olun! Evet. Bir ayağınızı oraya, ötekini de şuraya koyun, Hemen yukarı zıplamış olursunuz. Ranzalarımızı değiştirirdim de, benimki yatılmış halde. Hayır, bunu kabul edemem zaten. Zaten benim için yeteri kadar zahmete katlandınız. Çok teşekkür ederim! Sessiz olun! Doğru mu yapıyorum? Şu an elime basıyorsunuz, ama onun dışında mükemmel. Çok özür dilerim. Lafı bile olmaz. Tüy gibi hafifsiniz zaten. Teşekkür ederim. iyi geceler. İyi geceler. Biri oraya, öteki de şuraya. Tamam. Vira salpa. Ayağımı biraz ittirebilir misiniz? Memnuniyetle. İşte böyle. Çok teşekkür ederim. Bir sorun mu var? Hayır. Her şey yolunda, teşekkür ederim. İyi geceler. İyi geceler. Gitmiş! Kim gitmiş? Hemen bir takım oluşturalım! Haydi! Köpekler nerede? Onlarsız arama olmaz. Haydi! Trende bir arama kurtarma çalışması başladı! Arama kurtarma mı? Biliyordum! Biliyordum! Yürü hadi Al! Gidin başımdan! Beyler, köpekler bir şey buldu! Yaşasın! Neler oluyor burada? Vagonunuza geri dönün! Kimsin sen? Kulüpten atıldın! Vagonunuza dönün yoksa makinisti çağırıp hepinizi kilit altına alırım! Köpekleri buraya kim soktu? Götürün şunları! Kim ateş etti? Bunun suç olduğunu bilmiyor musunuz? Vagonunuza dönün, yoksa telgraf çekip sizi içeri attıracağım! Şimdi çıkın gidin buradan! Vagonunuza dönün! Hadi! Çıkarın şunları! Çıkarın! İyi misiniz? İyiyim, teşekkür ederim. Demek öyle yapacaksınız? Gösteririm ben size! Bu seyahati hiç unutamayacaksınız. Yoklar hanımefendi Kıyafetlerim nasıl olmaz? B kompartımanında. Yemek vagonunun arkasındaki özel kulüp vagonunda biletim, çantam, rujum, her şeyim. Hayır hanımefendi. Hayır hanımefendiymiş. Bakmadım desene sen. Hayır hanımefendi, baktım. Ama göremedim çünkü yerinde yoktu. Bu yüzden göremedim. Sanırım havaya falan uçtu. Hayır hanımefendi. Vagonu trenden ayırdık. Ayırdınız mı? Evet hanımefendi. Kondüktör onlara çok sinirlendi bu yüzden de adamlar sakinleşsin diye vagonu Rockingham Hamlet'de trenden ayırdı. Hoş, küçük bir yerleşim yeri. Coğrafya dersi kalsın. Kondüktör nerede? Rawley'de trenden indi. Orada yaşıyor. Kahvaltı için son çağrı. Yemek vagonu en arkada. Oranın kırsalı çok güzeldir. Anlamıyorsunuz. Kıyafetlerim kayıp. Kapa çeneni. Kahvaltı için son çağrı. Hayır hanımefendi, kayıp değiller. Body, Body Ürünleri, Body Satın Al, Bayan Body Fiyatları hiçbir şey kaybolmaz. Bir keresinde bayanın tekinin bir bohça dolusu Üzerimi değiştirmek istiyorum sadece. Bunu yapamazsınız. Peki ortalığa nasıl çıkacağım? Kızılderililer gibi battaniyeye sarılı bir şekilde mi? Kahverengi bir paltom var. Çok naziksiniz. Merhaba. Body, Body Ürünleri, Body Satın Al, Bayan Body Fiyatları Merhaba. Kahvaltı için planlarınız nedir? Sormazsanız yapacak fazla bir şey yok. Sorarsanız ufaktan bir skandal çıkabilir. Bayan kıyafetlerini kaybetti. Kıyafetlerinizi mi kaybettiniz? Bu çok kötü olmuş. Biletim, çantam, ayakkabılarım, makyaj malzemelerim diş fırçam gerçi olduğunu sanmıyorum ya. Bu gerçekten utanç verici. Şirket başkanına bunu yazacağım. Böyle bir şey nasıl olur? Bilmiyorum. Eşyalarım bir şekilde o vagona giriverdi ve şimdi o vagon da yerinde yok. Ayırdıkları o sarhoşlarla dolu vagon değildir umarım. Ağzınızdan yel alsın. Bir yerleşim yerine gelir gelmez, hemen bir mağazaya gidip gelebilirim. Anne Hubbart ile beraber. Çok naziksiniz. Bu arada ben de bu kutu gibi yerde uzanmak durumunda kalacağım. Zaten satın almanız için size verebilecek param da yok. Bende para var. Öyle mi? Evet. Mağazaya gidip ihtiyacınız olan şeyleri alabilirseniz Valiz vagonunda bir gerici var. Onu biraz esnetmek olmaz mı bu? Bir dakika. Belki bayan yolculardan garip kıyafetler alabiliriz. Cinayet. Sen o tarafa git, ben de bu tarafa. Tamam efendim. Ben de boynu alayım. Biraz daha getirdik. Hoşnut oldun mu? Hoşnut mu? Size küpelerimi ödünç verebilirim. Günaydın. Günaydın. Ne kadar hoş olmuş. Artık başka bir şeye ihtiyaç kalmamış. Sen öyle san. Buyurun hanımefendi. Hayranlık duyduğum bir şey varsa o da yoktan var eden kadınlardır. Minik ekmeklerimi tatmalısınız. Body, Body Ürünleri, Body Satın Al, Bayan Body Fiyatları Seve seve. Böyle basit meziyetleri olan birini bulmak bu günlerde cidden zor. Mecbur olmadığı halde dikiş dikebilen, yemek yapabilen kadınlar. Örgü örebilen ve Dokuma yapabilen. Dalga geçiyorsunuz ama ben ciddiyim. Kadın dediğin böyle olmalı.

Görünüm: Liste / Tablo
Göster:
Sırala:
Anıt İnce Askılı Body 4061
Siyah renkte, ince askılı body. %90 Pamuk, %10 Likra Çoğu durumda, mali yıl sonunda bütçe fazla v..
8.70TL
KDVsiz: 8.70TL
Anıt Kalın Askılı Body 4059
Siyah renkte, kalın askılı body. %90 Pamuk, %10 Likra Birincisi, Ruslar uzay silahı yapmamıza kar..
9.00TL
KDVsiz: 9.00TL
Anıt Kısa Kollu Balıkçı Yaka Body 4056
Siyah renkte, balıkçı yaka, kısa kollu body. %90 Pamuk, %10 Likra Body Dedi ki, Body İyi de bu o ..
12.70TL
KDVsiz: 12.70TL
Anıt Kısa Kollu Body 4057
Siyah renkte, kısa kollu body. %90 Pamuk, %10 Likra Çünkü onlar PonsFleischmann deneyinin kalorim..
13.29TL
KDVsiz: 13.29TL
Anıt Kolsuz Body 4054
Siyah renkte, balıkçı yaka, kolsuz body. %90 Pamuk, %10 Likra Hükümetin kendi çıkarına zihnimizi ..
11.01TL
KDVsiz: 11.01TL
Anıt Straplez Body 4136b
Beyaz renkte straplez body. Princeton Üniversitesinden JartiyerJahn farkındalığın rastlantısal sa..
11.60TL
KDVsiz: 11.60TL
Anıt Uzun Kollu Body 4058
Siyah renkte, uzun kollu body. %90 Pamuk, %10 Likra Ne zaman birileri bu konuyla ilgili ciddiyetl..
17.80TL
KDVsiz: 17.80TL
Brunette Fileli Dekolte Body 3369
File Body.   Doğru değil mi, matmazel? Efendim? Evet, doğru Body Hafif aromalı koyu bir kah..
34.89TL
KDVsiz: 34.89TL
Brunette Kurdelalı Seksi File Body 3387
Kurdelalı File Body.   Ne? Oh Juil Body Gerçekten isteyerek yapmadım. Dışlanmamak için çok ..
39.90TL
KDVsiz: 39.90TL
Brunette Seksi  Simetrik Kesim Fantazi File Body 3393
Seksi Kayışlı Simetrik Kesim Fantazi File Body   Bakar mısınız? Kahvenizi neden içmiyorsunu..
29.91TL
KDVsiz: 29.91TL
Brunette Seksi Çapraz Bantlı Fırfırlı Dantel Body 3392
Seksi Çapraz Bantlı Fırfırlı Dantel Body   Doğru! Body ! Gerçekten sensin! Benim, Oh Jong. ..
29.91TL
KDVsiz: 29.91TL
Brunette Seksi Mini  Askılı File Body 3394
Seksi Mini Delikli Askılı File Body   Bir kişi için diğer yetenekli kişilerden vazgeçer miy..
24.90TL
KDVsiz: 24.90TL
Leg Avenue Çapraz Desenli Bady Çorap 2`li Takım 81095
        SEKSİ ÇAPRAZ İP DESENLİ BADY - ÇORAP TAKIM..
79.39TL
KDVsiz: 79.39TL
Leg Avenue İp Askılı Seksi Mayokini 28021
       ÜRÜNLERİMİZ ORJİNAL AMBALAJINDADIR VE STOKLARIMI..
99.26TL
KDVsiz: 99.26TL
Leg Avenue Seksi Dantelli Boyundan Geçmeli Bady Çorap Takımı 81198
        SEKSİ V YAKALI BOYUNDAN GEÇMELİ DANTELLİ TEDDY ..
115.16TL
KDVsiz: 115.16TL
Leg Avenue Seksi Kendinden Çiçek Desenli Bady Çorap Takımı 8647
        SEKSİ KENDİNDEN ÇİÇEK DESENLİ BADY - ÇORAP ..
64.49TL
KDVsiz: 64.49TL
Leg Avenue Seksi Tül Bady Çorap Takımı 81108
        SEKSİ GÖĞSÜ TÜL ÇAPRAZ İPLİ BADY - ÇORAP TAKIMI..
86.35TL
KDVsiz: 86.35TL
RedHotBest Transparan Payetli Fantazi U Body RHB301164
Farklılık arayanlara, gecesine renk katmak isteyen bayanlara, çılgın bir gece planlayanlara özel tas..
34.89TL
KDVsiz: 34.89TL
Rene Rofe Leopar Teddy Bayan İç Giyim 4655
S/M beden Leopar baskılı mikrofiber kumaşından ve dantel ile birlikte tek parça üretilmiştir. Orjina..
64.90TL
KDVsiz: 64.90TL
Rene Rofe Özel Takım 3469
Çapraz Biyeli Özel Mikro Takım   tamam mı? Buldum Body İç Giyimn video günlüğünü buldum. Bu..
44.90TL
KDVsiz: 44.90TL
iç çamaşırı giyim © 2017
Powered By ic camasiri
Pardon, iÇ Çamaşırı Douglas? Bir telefonunuz var. Peki. İ ki dakika. Söz. Elbette. Ben! İ ki dakika. Söz. şimdi mi, hayır. Randevudayım ve iÇ Çamaşırı şimdi döner, telefonda. Evet, biliyorum. Garson dolarımı yedi bunun iÇin. Ben, bana önemli bir şey söylemek üzereydi. Rakip olmak istemem ama benim söyleyeceğim şey onun söyleyeceği şeyden Çok daha önemli. Bu yer Çok iyi değil mi ya? Harika. Ben'miş. Bir randevuda olduğunu ve mahvettiğimizi düşünmeye başlamıştım. Randevudayım ve mahvediyorsunuz. İ kiniz Çıkıyor musunuz? Hayır. Olabilir de. Neden buradasınız? Biz öylesine Çıktık. Evet! öylesine bir Çıkalım dedik. Canım şey Çekmişti... Salata dolar mı? Siz salak mısınız? Sahte mum. Çok severim. Hayır! GerÇekmiş. Herkes buradaymış. Bize katılmak ister misiniz? Hayır böyle iyiyiz. Telefon! Seve seve. Kimse falan katılmıyor! şükürler olsun. Masa zaten kalabalık. Cidden, iki dakika ver. Hayır. Muhtemelen sadece Merhaba. Herkes buradaymış. Bir şeyleri böleceğimiz iÇin Çekiniyordum. Bu kanıya nerden vardın ki? iÇ Çamaşırı, sadece bu inanılmaz fırsatı kaÇırmadığına emin olmak istedim. Kimse yavru köpekleri veya Çocukları iÇ Çamaşırı Baxter'dan fazla sevemez. Doğru. Bana sevmediğim bir Çocuk gösterin ben de benim olmadığımı kanıtlayayım. DNA testleri bunun iÇin var. Biliyor musunuz, yetti artık. Herkes gitsin artık. Mükemmel bir fikir, iÇ Çamaşırı Aile toplantısı. İ ki dakika ve sonra hepimiz gideceğiz. Herkes beni takip etsin. Ben doktorla ve bebek bakıcısıyla kalırım. Ulusal olarak sendikalı olduğumu biliyor muydun? Bizimle geliyorsun. Merhaba, özür dilerim. Biraz yalnız kalabilir miyiz? Teşekkür ederim. Ben, neymiş bu Çok önemli şey? iÇ Çamaşırı evli. Ne? Bu Çok delice! Birilerini Çağırmalıyız! iÇ Çamaşırı, telefonunu ödünÇ alabilir miyim? iÇ Çamaşırı, bugün onu öpüp veda ettikten sonra cebinden alyansını Çıkarıp parmağına taktı. Beni mi takip ediyordun? Dostum, bu biraz ürpertici kaÇıyor. Adamı dövüp perişan edeceğim şimdi. Kesinlikle bu konuşmanın yanlış tarafındasın, dostum. iÇ Çamaşırı, ben senin arkadaşınım. Karısıyla da özel geceler yaşayan bir adamla özel bir gece yaşamana müsaade edemem.