Para Birimi
TL $
Sepetiniz boş!
Hoşgeldin ziyaretçi Oturum Aç ya da Üye Ol.

Fantazi Giyim

Fantazi Giyim, Fantazi iç Giyim, Fantazi Giyim Modelleri, Fantazi Giyim Çeşitleri, Bayan Erotik Giyim, Fantazi iç çamaşırı Modelleri

 

Fantazi Giyim, Fantazi iç Giyim, Fantazi Giyim Modelleri, Fantazi Giyim Çeşitleri, Bayan Erotik Giyim, Fantazi iç çamaşırı Hayatımda nerede olursam olayım, hatıra ya da bir rüya olsun hep böyle hissetmem garip. Ben hep düşünmüşümdür. Ben de öyle, bu gerçekten benim hayatım mı? Bu gerçekten şu an oluyor mu? Evet oluyor. Biliyorum! Her yıl daha fazla aciz ve ezilmiş hissediyorum kendimi, hiçbir zaman anlamayacağım ve bilemeyeceğim şeyler hakkında. İşte sana hep söyleyip duruyorum: hiçbir şey bilmiyorsun! Aynen, aynen, fark etmeye başladım artık. Ama bilmemek o kadar da kötü değil. Yani Olay bakmaya devam etmekte, aramaya, hala bir şeylere aç olmakta, değil mi? Biliyorum, doğru. Sadece keşke daha kolay olsaydı. Nasıl yani? Tutkuyu belli bir seviye tutabilmek, bilirsin, Önceden çok doğal gelirdi. Gençken kendimi ve yazar arkadaşlarımı hatırlıyorum da. Hani, önemli bir şeyler yaptığımızı düşünürdüm. Bizim zamanımızdı yani. Ama sadece bir avuç, küçük , burnu havada puşttunuz, değil mi? Hayır! Tamam, belki olabilir. Bilmiyorum. Boşver onu. Fantazi Giyim, Fantazi iç Giyim, Fantazi Giyim Modelleri, Fantazi Giyim Çeşitleri, Bayan Erotik Giyim, Fantazi iç çamaşırı Bütün bir enerjimiz vardı. O yaratıcılık ya da her ne tutkuları varsa insanların Bence kendini motive edebilmek için biraz da kandırılmış olman gerekiyor. Genç adamların kendilerini sürekli karşılaştırma huyları var. Hepsinin kendilerini yargılamak için kılavuzları var. Sen önceden hep yapardın. Ne yapardın? Ne demek istiyorsun? İşte şu 'sine kadar şunu yazmış, İç çamaşırı kadar bunu yapmış* Evet, evet, kesinlikle. Balzac kahvaltıdan önce her gün kitap yazıyormuş, o zaman ben burda ne yapıyorum? Evet ama kadınlar pek o şekilde düşünmüyorlar. Öyle mi dersin? Belki de kendimizi karşılaştıracağımız çok şeyimiz yok. Çoğu kadın hayatta hiçbir şey başaramıyor. Onlar hakkında bir duymaya başlağım zaman, 'lerinde oluyorlar. Çünkü o yaşlardan önce farkına varılmaları çok zor. yıl boyunca ya çabalamışlar ya çocuk büyütmüşler ya da eve tıkılıp kalmışlar, en sonuna ne istediklerini bulana kadar. Aslında biliyor musun? Özgür sayılırız. Kendimizi Martin Luther King'le kıyaslayarak geçirmek zorunda kalmıyoruz. Ghandi Tolstoy Peki ya Joan of Arc? Yani o daha genç bir kızdı ve Fransa'yı kurtardı. Kim Joan of Arc olmak ister? Fransa'yı unut. Kazığa bağlanıp yakıldı ve bakireydi! Tamam mı? Hiç de özenmiyorum. Ne büyük başarı ama! Ah Allahım Ne? Yok, yok bir şey. Ne? Çok garip. Ne demek istiyorsun? Bu işte, yürüyoruz, sohbet ediyoruz. İş ya da yemeği ayarlamaktan farklı bir şeyler hakkında. Aynen, saçmalıklar hakkında kafa yormayalı ne kadar zaman oldu Duyduğum şeyi sen de duyuyor musun? Deniz? Hayır. Fantazi Giyim, Fantazi iç Giyim, Fantazi Giyim Modelleri, Fantazi Giyim Çeşitleri, Bayan Erotik Giyim, Fantazi iç çamaşırı Ne? Oh! Küçük adımlar. Halledilmesi gereken bir şey yok, temizlenmesi gereken bir şey yok. Hiçbir haksızlık yapılmıyor. Evet, en son ne zaman olmuştu böyle? Hiçbir yerde olmamız gerekmediği zaman mı? Evet Lüksemburg Bahçeleri'nde yürüyüşümüzü hatırlıyor musun? O beton masalarda pingpong'da canına okurdum. Tebrikler! İkizlere hamile olan bir kadını yendin, ne centilmen ama! İkizlere hamile olan bir kadına kaybetmekten iyidir, Tamam mı? Evet, Allahım Ne düşünüyorum biliyor musun? Bence çocuklarımız olana kadar ailemizden ayrıldığımız o süre kendi başımıza olduğumuz tek zaman. Sanırım öyle bir on yıl yaşadım, o harika uzun, canlı bir gün, bir hafta ya da bir yıl. Pek de fark etmiyor aslında. Evet biliyorum. Ben zamanı aklımda tutarım. İşten işe, erkek arkadaşları falan ve son yedi yıla ait kızların her başına gelen şeyi detaylarıyla söyleyebilirim. Evet.. Kesinlikle. Sen de mi? Evet. Yani zaman artık sınırları çizilmiş bir şey sonuçta. Hayır yani, senin de yaptığını duyunca şaşırdım. Tamam, hızlı bir test. Ağustos . Hayır, hadi! Hızlı bir tane. Ne olmuştu? Ağustos . Ailenle beraber tatile gitmiştik. İlk önce Fantazi Giyim suçiçeği geçirdi, hemen ardından da Ela kaptı. Fantazi Giyim, Fantazi iç Giyim, Fantazi Giyim Modelleri, Fantazi Giyim Çeşitleri, Bayan Erotik Giyim, Fantazi iç çamaşırı Çok etkilendim. Yıldızlı pekiyi aldım mı? Belki. Hey sana bir soru sorabilir miyim? Tabii. Eğer bugün ilk defa o trende tanışıyor olsaydık, beni yine çekici bulur muydun? Elbette. Hayır, ama tamamen şimdiki halimle. Benimle konuşmaya başlar mıydın? Trenden beraber inmeyi teklif eder miydin? Teorik bir soru soruyorsun şimdi. Yani benim hayatım nasıl olurdu bu durumda? Teknik olarak, seni aldatıyor olmaz mıydım? Peki, neden sadece evet demiyorsun ki? Dedim ki, dedim, tabii ki de. Fantazi Giyim, Fantazi iç Giyim, Fantazi Giyim Modelleri, Fantazi Giyim Çeşitleri, Bayan Erotik Giyim, Fantazi iç çamaşırı Sadece romantik bir şeyler demeni istemiştim ve sen batırdın, tamam mı? Tamam, tamam.

Görünüm: Liste / Tablo
Göster:
Sırala:
Angel`s Fly Siyah Seksi Transparan Sütyen G-String Takım
  Paket İçeriği   Dahil Olanlar Bile..
52.90TL
KDVsiz: 52.90TL
Brunette Dantel Transparan Göğsü Açık  Takım
Dantel Göğsü açık sütyen takım   Burada üst düzey adamlar olduğunu görmek güzel. Kalk. Merh..
29.91TL
KDVsiz: 29.91TL
Brunette Fantazi Dar Aralıklı Fileli Mini Elbise
Brunette Seksi Dar Aralıklı File Uzun Kollu Mini Elbise   Peki Bay Rock. Baylar. Mike, gel ..
35.90TL
KDVsiz: 35.90TL
Brunette Fantazi Transparan Lycralı Mini Elbise
Seksi Tranparan Lycralı Mini Elbise.   Evet ama bu yazılım için belirli bir tarih var. Affe..
34.89TL
KDVsiz: 34.89TL
Brunette Zincirli Fantazi Takım
Brunette Zincirli Fantazi Takım .   üzerinde sadece iyi olanların çalışmasını istiyorum İç ..
44.90TL
KDVsiz: 44.90TL
Elawin Fantazi Öğrenci Babydoll
  Lycralı Tül ve Scotch Kumaş İşte o andan itibaren birbirimizden nefret ettik. Tanrım! S..
31.86TL
KDVsiz: 31.86TL
Elawin Fileli Çekici Öğrenci Kostümü
Lycralı Scotch ve File Kumaş %92 Polyemid 8% Elasthan 2 Parça Tabutun içinde ölü bir adam v..
31.05TL
KDVsiz: 31.05TL
Elawin Fileli Fanyazi Öğrenci Kostümü
Lycralı Scotch ve File Kumaş %92 Polyemid 8% Elasthan 2 Parça İşte buradalar. Vay, vay. Ger..
31.05TL
KDVsiz: 31.05TL
Elawin Vinyl Fantazi Fileli Mayokini
  Vinyl ve File Kumaş Melissa? Evet? Ayılara dikkat et. Bilirsin, bir anda çıkıverirler. ..
28.62TL
KDVsiz: 28.62TL
Elawin Vinyl Seksi Kemerli Takım
Vinyl %92 Polyester 2 Parça Ve gençlere o büyük "A"nın dışına çıkmamalarını öğütlüyor. Evet..
31.86TL
KDVsiz: 31.86TL
EnErotik  Göğüs ve Ağ Kısmı Açık Fantazi Lame Body
Esnek kumaştan üretilmiştir. Ağ kısmı ve göğüs kısmı açık olarak dizayn edilmiştir. Renk ve beden se..
79.90TL
KDVsiz: 79.90TL
EnErotik Fantazi Lame Etek Takım
Esnek lame kumaştan üretilmiş yırtmaçlı etek ve bustiyer takım. Seksi kesimi ile sevdiğiniz kişinin ..
79.90TL
KDVsiz: 79.90TL
EnErotik Fantazi Lame Teddy
Özel modeli ile farkınızı gösterebilirsiniz. Cesaretli ve farklı bayanları tercihi. S/M ve L/XL bede..
89.90TL
KDVsiz: 89.90TL
EnErotik Fiyonklu Dantel Fantazi İç Giyim
Dantel kumaştan üretilmiş fantazi ve seksi iç çamaşırı. Siyah renkte olup dantel deseni değişkenlik ..
79.90TL
KDVsiz: 79.90TL
EnErotik Geniş Bant Fantazi Gecelik
Esnek mikro kumaştan üretilmiştir. Geniş bant şeklinde açık fantazi geceliktir. Renk ve beden seçene..
79.90TL
KDVsiz: 79.90TL
EnErotik Önü Dantel Arkası Transparan Fantazi Gecelik
Ön kısmı esnek dantel bant kumaştan hazırlanmıştır. Arka kısmı esnek transparan tüldür. Fantazi gece..
89.90TL
KDVsiz: 89.90TL
EnErotik Önü Dantel Arkası Transparan Seksi Gecelik
Ön kısmı esnek dantel bant kumaştan hazırlanmıştır. Arka kısmı esnek transparan tüldür. Fantazi gece..
89.90TL
KDVsiz: 89.90TL
EnErotik Seksi Lame Body
Özel modeli ile farkınızı gösterebilirsiniz. Cesaretli ve farklı bayanları tercihi. S/M ve L/XL bede..
79.90TL
KDVsiz: 79.90TL
EnErotik Seksi Transparan Babydoll
Özel modeli ile farkınızı gösterebilirsiniz. Cesaretli ve farklı bayanları tercihi. S/M ve L/XL bede..
59.90TL
KDVsiz: 59.90TL
EnErotik Transparan Kelepçeli Seksi Gecelik
Transparan kumaştan üretilmiştir. Kelepçe ve transparan body olarak 2 parça hazırlanmıştır. Tanga ür..
69.90TL
KDVsiz: 69.90TL
iç çamaşırı giyim © 2018
Powered By ic camasiri
Pardon, iÇ Çamaşırı Douglas? Bir telefonunuz var. Peki. İ ki dakika. Söz. Elbette. Ben! İ ki dakika. Söz. şimdi mi, hayır. Randevudayım ve iÇ Çamaşırı şimdi döner, telefonda. Evet, biliyorum. Garson dolarımı yedi bunun iÇin. Ben, bana önemli bir şey söylemek üzereydi. Rakip olmak istemem ama benim söyleyeceğim şey onun söyleyeceği şeyden Çok daha önemli. Bu yer Çok iyi değil mi ya? Harika. Ben'miş. Bir randevuda olduğunu ve mahvettiğimizi düşünmeye başlamıştım. Randevudayım ve mahvediyorsunuz. İ kiniz Çıkıyor musunuz? Hayır. Olabilir de. Neden buradasınız? Biz öylesine Çıktık. Evet! öylesine bir Çıkalım dedik. Canım şey Çekmişti... Salata dolar mı? Siz salak mısınız? Sahte mum. Çok severim. Hayır! GerÇekmiş. Herkes buradaymış. Bize katılmak ister misiniz? Hayır böyle iyiyiz. Telefon! Seve seve. Kimse falan katılmıyor! şükürler olsun. Masa zaten kalabalık. Cidden, iki dakika ver. Hayır. Muhtemelen sadece Merhaba. Herkes buradaymış. Bir şeyleri böleceğimiz iÇin Çekiniyordum. Bu kanıya nerden vardın ki? iÇ Çamaşırı, sadece bu inanılmaz fırsatı kaÇırmadığına emin olmak istedim. Kimse yavru köpekleri veya Çocukları iÇ Çamaşırı Baxter'dan fazla sevemez. Doğru. Bana sevmediğim bir Çocuk gösterin ben de benim olmadığımı kanıtlayayım. DNA testleri bunun iÇin var. Biliyor musunuz, yetti artık. Herkes gitsin artık. Mükemmel bir fikir, iÇ Çamaşırı Aile toplantısı. İ ki dakika ve sonra hepimiz gideceğiz. Herkes beni takip etsin. Ben doktorla ve bebek bakıcısıyla kalırım. Ulusal olarak sendikalı olduğumu biliyor muydun? Bizimle geliyorsun. Merhaba, özür dilerim. Biraz yalnız kalabilir miyiz? Teşekkür ederim. Ben, neymiş bu Çok önemli şey? iÇ Çamaşırı evli. Ne? Bu Çok delice! Birilerini Çağırmalıyız! iÇ Çamaşırı, telefonunu ödünÇ alabilir miyim? iÇ Çamaşırı, bugün onu öpüp veda ettikten sonra cebinden alyansını Çıkarıp parmağına taktı. Beni mi takip ediyordun? Dostum, bu biraz ürpertici kaÇıyor. Adamı dövüp perişan edeceğim şimdi. Kesinlikle bu konuşmanın yanlış tarafındasın, dostum. iÇ Çamaşırı, ben senin arkadaşınım. Karısıyla da özel geceler yaşayan bir adamla özel bir gece yaşamana müsaade edemem.