Para Birimi
TL $
Sepetiniz boş!
Hoşgeldin ziyaretçi Oturum Aç ya da Üye Ol.

Polat Yıldız Straplez Baskılı Şortlu Hoş Takım 3470

Polat Yıldız Straplez Baskılı Şortlu Hoş Takım 3470
Üretici: Polat Yıldız
Ürün Kodu: polat-yildiz-straplez-baskili-sortlu-takim-3470
Stok Durumu: Stokta var
Fiyatı: 34.48TL
KDV Hariç: 34.48TL
0 yorum  0 yorum  |  Yorum Yap

Polat Yıldız Straplez Baskılı Şortlu Hoş Takım 3470 Tamam. Sadece Böyle işte. Daha ne kadar var? Oh yaklaştık. Tatlım, harabeleri havaalanına dönerken gezmeye karar verdik. Tamam mı? Kesinlikle, erken ayrılacağız, değil mi? Evet! Elmama ne oldu? Elmaaan Değil mi? Listeyi bana ver. Bende değil. Cüzdanında ve cüzdanını da bana ver. Tamam, general benim. General, ok? Kaptan Temiz, sen hiçbir şeye dokunma! Nerde benim takımım! Kırmızı olan Tamam biber Aslına bakarsan ikisini de okudum İlkinin adı "That time" ve ikincisininki "This time" İlki "this time" ikincisi "that time" Evet Bizim ailede bir espri vardır. "This" bizi bir araya getirdi ve apartmanımızın parasını da "that" ödedi. Ama Fantazi Giyim için biraz garip olmuştur bir adam onun hakkında kitap yazıyor falan. Neden? Alıştı o duruma. Ama ikincisi baya iç çamaşırıi. Uçağı kaçırdığı zaman, pencereleri kapatıp günlerce, sanki yarın yokmuş gibi iç çamaşırı yapmaları Yani wow, cidden yaptınız mı bunu? Yaptınız ha? Üçüncü kitabı okudun mu? İlk ikisinden çok daha güzel. Aslında ilk ikisini bir araya getirmek için baya zaman geçmişti. Üçüncü olanı okumadım, karım bana verdi ama çok uzun benim için be. Adı bile uzun. Adı neydi? "Adı 'anlık' olan uzun soluklu fakat az izlenmiş prodüksiyonun geçici rol sahipleri" İşte bahsettiğim nokta. Yalnız değilsin, herkes öyle düşündü. Çok uzundu. Daha iyi bir kitap, çok daha hırslı. Ne oldu? Bütün kitapları sevdiğini söyledi. Öyle. Pekala. Burayı seviyorum. Harika, bu domatesler harika. Kokularını alabiliyorum, çok güzel kokuyorlar. Evet Fantazi Giyim çok gurur duyar onlarla. Biliyorum salakça ama Biz Paris'ten ayrılmak üzereyken buraya gelmek konusunda baya endişeliydim. Ve şimdi ayrılmak üzereyiz ama gitmek istemiyorum. Neden endişeliydin? Evet, neden öyleydin? Ne bileyim Burası binlerce yıllık mit ve trajedilerle dolu bir yer. Bizim başımıza da trajik bir şey gelecek sanırdım. Bir canavarın çocuklarını yiyeceğini düşündün. Evet. Aynen. Burda olduğum zaman boyunca beyin anormallikleri olan bir grup farklı insan ile ilgili bir fikir üzerinde çalışıyordum. Kitap, hayatlarından bir gün gibi olacak. Sadece onlara özgü bakış açısıyla. Mesela yaşlı bir kadın var, kendini sürekli bir dejavu içinde hissetmene neden olan bir hastalığı var. Yaşadığı her olay sanki her biri daha önce yaşanmış gibi. Yani şimdi bizimle beraber burada oturup konuşuyor olabilir.

Yorum Yap

Adınız:


Yorumunuz: Not: HTML'ye dönüştürülmez!

Oylama: Kötü           İyi

Doğrulama kodunu giriniz:



Etiketler: polatyildiz-3470
iç çamaşırı giyim © 2018
Powered By ic camasiri
Pardon, iÇ Çamaşırı Douglas? Bir telefonunuz var. Peki. İ ki dakika. Söz. Elbette. Ben! İ ki dakika. Söz. şimdi mi, hayır. Randevudayım ve iÇ Çamaşırı şimdi döner, telefonda. Evet, biliyorum. Garson dolarımı yedi bunun iÇin. Ben, bana önemli bir şey söylemek üzereydi. Rakip olmak istemem ama benim söyleyeceğim şey onun söyleyeceği şeyden Çok daha önemli. Bu yer Çok iyi değil mi ya? Harika. Ben'miş. Bir randevuda olduğunu ve mahvettiğimizi düşünmeye başlamıştım. Randevudayım ve mahvediyorsunuz. İ kiniz Çıkıyor musunuz? Hayır. Olabilir de. Neden buradasınız? Biz öylesine Çıktık. Evet! öylesine bir Çıkalım dedik. Canım şey Çekmişti... Salata dolar mı? Siz salak mısınız? Sahte mum. Çok severim. Hayır! GerÇekmiş. Herkes buradaymış. Bize katılmak ister misiniz? Hayır böyle iyiyiz. Telefon! Seve seve. Kimse falan katılmıyor! şükürler olsun. Masa zaten kalabalık. Cidden, iki dakika ver. Hayır. Muhtemelen sadece Merhaba. Herkes buradaymış. Bir şeyleri böleceğimiz iÇin Çekiniyordum. Bu kanıya nerden vardın ki? iÇ Çamaşırı, sadece bu inanılmaz fırsatı kaÇırmadığına emin olmak istedim. Kimse yavru köpekleri veya Çocukları iÇ Çamaşırı Baxter'dan fazla sevemez. Doğru. Bana sevmediğim bir Çocuk gösterin ben de benim olmadığımı kanıtlayayım. DNA testleri bunun iÇin var. Biliyor musunuz, yetti artık. Herkes gitsin artık. Mükemmel bir fikir, iÇ Çamaşırı Aile toplantısı. İ ki dakika ve sonra hepimiz gideceğiz. Herkes beni takip etsin. Ben doktorla ve bebek bakıcısıyla kalırım. Ulusal olarak sendikalı olduğumu biliyor muydun? Bizimle geliyorsun. Merhaba, özür dilerim. Biraz yalnız kalabilir miyiz? Teşekkür ederim. Ben, neymiş bu Çok önemli şey? iÇ Çamaşırı evli. Ne? Bu Çok delice! Birilerini Çağırmalıyız! iÇ Çamaşırı, telefonunu ödünÇ alabilir miyim? iÇ Çamaşırı, bugün onu öpüp veda ettikten sonra cebinden alyansını Çıkarıp parmağına taktı. Beni mi takip ediyordun? Dostum, bu biraz ürpertici kaÇıyor. Adamı dövüp perişan edeceğim şimdi. Kesinlikle bu konuşmanın yanlış tarafındasın, dostum. iÇ Çamaşırı, ben senin arkadaşınım. Karısıyla da özel geceler yaşayan bir adamla özel bir gece yaşamana müsaade edemem.