Para Birimi
TL $
Sepetiniz boş!
Hoşgeldin ziyaretçi Oturum Aç ya da Üye Ol.

Terry Pau Çekici Transparan Lastikli Lame Bikini

Terry Pau Çekici Transparan Lastikli Lame Bikini
Üretici: Terry Pau
Ürün Kodu: terry-pau-cekici-transparan-lastikli-lame-bikini
Stok Durumu: Stokta var
Fiyatı: 54.44TL
KDV Hariç: 54.44TL

Seçenekler:


* Beden:

0 yorum  0 yorum  |  Yorum Yap

Şeffaf lastiklerle hazırlanmış sadece kumaş gözüken seksi bikini takım. Lame kumaştan üretilmiş özel bir üründür. Boyundan ve sırt kısmından bağlanarak kullanılır. Beden seçenekleri mevcuttur.

Haydi süt ver ona, süt, süt. Cüneyt Süt mü? Yahu benim sütüm yok ki. Ben sana alırım oğlum. Birazdan gelecek. Sütçü! Gülme efekti Bebek ağlama sesi Hı hı. Ağlama kurban olurum sana. Ağlama sesi Iı ıh. Beni de ağlatıyorsun ya. Iı ıh. Oyy, anası da gitmiş gelmemiş ki ayy. Biz kalmışız bir başımıza eyy. Iı ıh. Müzik Sidar Hah oh. Allah'a çok şükür. Hah. Oyy! Vallahi mis gibi oldu ha Fırat'ım. Çok şükür. Vallahi ödüm koptu ha, Ece gelecek, evi o halde görecek diye. Gülme efekti Anne. Sidar Hı? Niye yapıyorsun bunu? İyilik olsun diye oğlum. E ne de olsa o benim gelinim, öyle değil mi? O kadar yorulmuştu kız. Anne çocukları sen çağırmışsın içeri. Bunu niye yapıyorsun diyorum ya. Uyy kuru iftiradır. Ya rüşvet olsun diye çocuklara gazoz ısmarlayacağım demişsin. Hee ses kaydı var mıdır? Gülme efekti Anne bak vallahi küserim, billahi küserim. Alır karımı, başka eve taşınırım ha. Ah, ah. Evlat hatırı için çiğ tavuk da yenirmiş, ne yapalım. Gülme efekti Anneciğim! Anneciğim, çok özür dilerim. Ben nasıl böyle bir hata yaptım? Ehi Nasıl bir hata? Siz ki kırk yıllık ev hanımısınız iki çocuk yetiştirmiş, koskoca aşireti çekip çevirmişsiniz ya benim sizinle aşık atmam, ne saçma ne gereksiz. Siz benim büyüğümsünüz, tabii ki bu evin hanımı siz olacaksınız. Gülme efekti Müzik Hahaha! Maşallah, vallahi gerçekten bir musibet bin nasihatten iyidir ha. Hahaha! E ben de bu durumun şerefine oğluma verdiğim sözü tutuyorum bunca hengamenin arasında yapamadığım şeyi yapıyorum sizi balayına gönderiyorum. Yaa! Balayı mı? Evet! İkinizi balayına götürüyorum. Gö gö götürüyorum mu dedi? Gülme efekti Müzik Anlamalıydım ya götürüyorum dediğinde anlamalıydım. Yani balayı kayınvalideyle çıkılıp bal yenen bir ay değil ki. Çiftlerin cicim ayı. Gülme efekti Ya, tamam aa, gel anneciğim. Bak hâlâ Anneciğim ayı değil, cicim ayı. Tamam cicim! Gel anneciğim, gel. Ha, hahaha, vardık Cano vardık. He vardık sen hiç merak etme yavrum. Of, keşke işin gücün olmasaydı da sen de bizimle gelseydin, değil mi oğlum? Hah, Cüneyt ayarlamış bize oteli. Vallahi kedi olalı bir fare tutmuş Cüneyt ha. Hotel değil miydi burası? Motel de olabilir. Bazıları diyor "Ho.." bazıları diyor "Mo" neticede oteldir işte. Hep insanın kafasını karıştırmak için diyorlar "Ho", "Mo" Tövbe bismillah. Gülme efekti He Cano he öyle güzel bir otel. Vallahi bir görsen. Bir yıldızlı. Gülme efekti Seneye de şampiyon olurlarsa bir yıldız daha takacaklarmış. He, he, ikisi de çok mutlular, vallahi Cano bir gör. Hele gelinimi bir gör, mutluluktan nutku tutulmuş, öyle diyeyim sana. Gülme efekti E, tabii muhakkak zaten her genç kızın rüyası kendi kaynanasıyla balayına çıkmaktır, öyle değil mi? Gülme efekti Anne, bak o oteli Cüneyt bulmuş diyorsun orası sonra garsoniyer falan çıkmasın ha. Gülme efekti Garsonu kim yer? Ya ben ne diyorum, sen ne diyorsun Hacı Cavcav? İlhan Cavcav kimdir? Kimdir o? Nereye gelmiş? Niye gelmiş? Gülme efekti Anne sen beni anlamıyor musun, Ana Cavcav? Sidar Gülme sesi Oy benim Karagözüm, kara canım. Haydi bakalım. Sidar Gülme sesi He, he tamam. Ha haydi abinize merhaba deyin bakayım. Merhaba abi. Selam Cano! Gülme efekti Duydun mu sana ne dediler Cano? He biz çok eğleniyoruz, çok. Hay hak benden de size selam olsun. Haydi Allah mutluluğunuzu daim etsin. Tadını çıkartın ha. Gülme efekti Ya, vah Ece vah! Vallahi kız resmen deli doktorluğundan deliliğe direkt geçiş yaptı yani. Gülme efekti Erdoğan? Ağam? Cüneyt nerede oğlum? Yok. Nereye gitmiş? Ha, ben ona bebeği vermeden gelme dedim ya, ondan. Kim bilir kime verdi o bebeği? Yok ağam, ee dükkanda yerleri temizleyecekti ondan bu saate kalmıştır. Yani İnşallah! İnşallah. Iyy, bu acı ya. Biraz şeker versene bana. Hemen. Müzik Ut Müzik Ut Zil sesi Kimse yok mu? Allah Allah! Gördünüz mü otel yıldızlı ya çok meşguller herhalde. İnşallah oda bulabiliriz. Müzik Gülme efekti Gördün mü her taraf Rus kaynıyor ha. Komşu "Da!" "Da!" Ne var ne yok? İyi misiniz? Maşallah Ne oluyor be? Allah aşkına bir şeyler yap. Annen balayı diye Aksaray'da otele getirdi. Anneciğim, anne, anne, anneciğim şey yapalım mı biz, ee daha sakin bire yere gidelim mi? Burası çok yoğun bir otel ya. Hatta eve gidelim. Ayy ben o kadar uğraştım sizi balayına getirdim beğenmediniz mi yoksa? Ama Cüneyt demiş, burası çok güzel bir aşk otelidir. Cüneyt'e aşk olsun o zaman. Gülme efekti Ee, anneciğim, şey şey yapalım mı biz seni başka bir yere götürelim, ha? Ne dersin? Bak bizim Şile'de bildiğimiz çok güzel bir otel var hem. Sahibi de arkadaşımız yani. Yok yok siz bana ağız tadıyla bir balayı yaptırmayacaksınız değil mi? Gülme efekti Ah ah! O Abdürrahim Efendi'yle gidecektik biz balayına ama kendisi balya bir ayı olduğu için balayı bize kısmet olmadı. Gülme efekti Sidar Ağlama sesi Ne kadar bahtsız bir kadınım ben ya? Oyy! Ne bir balayı bana nasip olmuş? Ne bir happy birthday, ne bir after party ne de baby shower. Oy oy ben müthiş bir kadınım. Allah'ım yarabbim Yok, yok anne, anne hiç olur mu öyle şey? Biz bayıldık buraya, bayıldık değil mi Ece değil mi hayatım? Ben odayı görmeyi bekliyorum. Bayılma hakkımı orada kullanayım diyorum. Hayatım yapma böyle. Heves etmiş işte kadın, ne bilsin? Tabii.

Yorum Yap

Adınız:


Yorumunuz: Not: HTML'ye dönüştürülmez!

Oylama: Kötü           İyi

Doğrulama kodunu giriniz:



Etiketler: TP100821
iç çamaşırı giyim © 2017
Powered By ic camasiri
Pardon, iÇ Çamaşırı Douglas? Bir telefonunuz var. Peki. İ ki dakika. Söz. Elbette. Ben! İ ki dakika. Söz. şimdi mi, hayır. Randevudayım ve iÇ Çamaşırı şimdi döner, telefonda. Evet, biliyorum. Garson dolarımı yedi bunun iÇin. Ben, bana önemli bir şey söylemek üzereydi. Rakip olmak istemem ama benim söyleyeceğim şey onun söyleyeceği şeyden Çok daha önemli. Bu yer Çok iyi değil mi ya? Harika. Ben'miş. Bir randevuda olduğunu ve mahvettiğimizi düşünmeye başlamıştım. Randevudayım ve mahvediyorsunuz. İ kiniz Çıkıyor musunuz? Hayır. Olabilir de. Neden buradasınız? Biz öylesine Çıktık. Evet! öylesine bir Çıkalım dedik. Canım şey Çekmişti... Salata dolar mı? Siz salak mısınız? Sahte mum. Çok severim. Hayır! GerÇekmiş. Herkes buradaymış. Bize katılmak ister misiniz? Hayır böyle iyiyiz. Telefon! Seve seve. Kimse falan katılmıyor! şükürler olsun. Masa zaten kalabalık. Cidden, iki dakika ver. Hayır. Muhtemelen sadece Merhaba. Herkes buradaymış. Bir şeyleri böleceğimiz iÇin Çekiniyordum. Bu kanıya nerden vardın ki? iÇ Çamaşırı, sadece bu inanılmaz fırsatı kaÇırmadığına emin olmak istedim. Kimse yavru köpekleri veya Çocukları iÇ Çamaşırı Baxter'dan fazla sevemez. Doğru. Bana sevmediğim bir Çocuk gösterin ben de benim olmadığımı kanıtlayayım. DNA testleri bunun iÇin var. Biliyor musunuz, yetti artık. Herkes gitsin artık. Mükemmel bir fikir, iÇ Çamaşırı Aile toplantısı. İ ki dakika ve sonra hepimiz gideceğiz. Herkes beni takip etsin. Ben doktorla ve bebek bakıcısıyla kalırım. Ulusal olarak sendikalı olduğumu biliyor muydun? Bizimle geliyorsun. Merhaba, özür dilerim. Biraz yalnız kalabilir miyiz? Teşekkür ederim. Ben, neymiş bu Çok önemli şey? iÇ Çamaşırı evli. Ne? Bu Çok delice! Birilerini Çağırmalıyız! iÇ Çamaşırı, telefonunu ödünÇ alabilir miyim? iÇ Çamaşırı, bugün onu öpüp veda ettikten sonra cebinden alyansını Çıkarıp parmağına taktı. Beni mi takip ediyordun? Dostum, bu biraz ürpertici kaÇıyor. Adamı dövüp perişan edeceğim şimdi. Kesinlikle bu konuşmanın yanlış tarafındasın, dostum. iÇ Çamaşırı, ben senin arkadaşınım. Karısıyla da özel geceler yaşayan bir adamla özel bir gece yaşamana müsaade edemem.